پذیرش ۵۰ هزار مسافر در مراکز رفاهی و مدارس استان آذربایجان شرقی در فصل تابستان

تبریز (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از پذیرش ۵۰ هزار مسافر در مراکز رفاهی و مدارس استان در فصل تابستان خبر داد و گفت: این تعداد از مسافران در قالب ۹۵۰۰ خانوار پذیرش شده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۹۶۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش ۵۰ هزار مسافر در مراکز رفاهی و مدارس استان آذربایجان شرقی در فصل تابستان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، غلامرضا علیزاده در بازدید از مراکز رفاهی و مدارس اسکان موقت فرهنگیان تبریز با بیان این مطلب، اظهار کرد: پذیرش مهمانان در این مراکز تا بیست و پنجم شهریور ماه ادامه دارد و با توجه به شرایط آب و هوایی خوب تبریز در این فصل، پیش‌بینی می‌شود با استقبال بیش از پیش مسافران فرهنگی، مواجه شویم.

وی از فعالیت ۱۶ مرکز رفاهی با ۱۲۷ سوئیت و ۷۰۰ تخت خبر داد و گفت: ۸۱ باب مدرسه جهت ارائه خدمت به فرهنگیان محترم، تجهیز شده‌اند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع استان با اشاره به دسته‌بندی مدارس به سه نوع ویژه، الف و ب، بیان کرد: اغلب مدارسی که برای پذیرش مهمانان فرهنگی از سراسر کشور آماده شده‌اند، از نوع ویژه و دارای تخت، یخچال، و کولر و سایر امکانات رفاهی و بهداشتی هستند و سعی بر این است تا کلاس‌های نوع الف و ب نیز تجهیز شوند. 

وی نشانی ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان استان آذربایجان شرقی را خیابان ارتش جنوبی - خیابان نیروی انتظامی - جنب تالار معلم - روبروی فروشگاه اتکا به شماره تماس‌های ۰۴۱۳۵۵۳۷۲۰۰ - ۰۴۱۳۵۵۳۷۳۴۳ و همچنین شانی ستاد شماره یک: دروازه تهران - بعد از سه راه ولیعصر  - کوچه کریمخان - مدرسه شهید مدرس  - تلفن: ۰۴۱۳۳۲۹۴۵۰۳و نشانی و شماره تماس باشگاه فرهنگیان تبریز: تبریز، خیابان شهید جدیری جنوبی، جنب استخر آبادگران، کوچه شهید فیض‌اله زاده ۰۴۱۳۳۳۸۱۴۲۵ و ۰۴۱۳۳۳۸۱۴۳۰ عنوان کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار