آغاز ثبت‌نام در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۳ از دهم خرداد

۲۸۵۰ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - بر اساس اعلام ستاد فعالیت‌های تابستانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه نورینو از دهم تا پایان خرداد ماه خواهد بود و هیچ محدودیتی در پذیرش دانش‌آموزان وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۳ از دهم خرداد

مسعود سعادتی، صبح دوشنبه، هفتم خرداد ماه در ستاد فعالیت‌های تابستانی اداره کل آموزش و پرورش استان، در خصوص فعالیت‌های تابستانی مراکز اوقات فراغت دانش‌آموزان دو رویکرد را عنوان کرد و گفت: اول اینکه باید از امکانات موجود مدرسه حداکثر بکارگیری صورت بگیرد و دوم اینکه امکانات در اختیار ارگان‌های دیگر برای آموزش قرار بگیرد و یا از فضاهای مراکز دیگر در اطراف مدرسه یا کانون استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه هدف این است که دانش‌آموزان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم، گفت: فعالیت‌های آموزشی مدارس باید در کنار فعالیت‌های اوقات فراغت و دارای برنامه‌ای هدفمند و هوشمند در چارچوب قانون باشد.

وی گفت: تجربه‌های کانون‌های موفق منتقل شود تا بتوانیم بهترین فضای تربیتی برای تفریح و آموزش را داشته باشیم.

پناهعلی حسین‌زاده در ادامه جلسه ستاد اوقات فراغت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش یک درصدی تعداد پایگاه‌های تابستانه در سطح استان طی سال جاری، گفت: در سال گذشته ۴۷ هزار و ۸۲۴ دانش‌آموز در  ۲۵۷۴ پایگاه استان، جذب شده بودند.

وی از آغاز ثبت‌‌نام دانش‌آموزان در سامانه نورینو از دهم الی پایان خرداد ماه، خبر داد و افزود: هیچ محدودیتی در پذیرش دانش‌آموزان وجود ندارد و پذیرش مشروط به ناحیه و محل سکونت نبوده و دانش‌آموزان در انتخاب پایگاه تابستانی مورد علاقه خود، آزاد هستند.

عکاس : هادی گوزلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار