پیام تسلیت‌ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پی شهادت ریاست جمهوری و هیات همراه

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی، شهادت سرافرازانه ریاست جمهوری، وزیر امور خارجه، استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و خلبان و خدمه این بالگرد را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۶۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت‌ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پی شهادت ریاست جمهوری و هیات همراه

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ در متن پیام مسعود سعادتی آمده است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت مظلومانه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز، حضرت آیت‌الله آل هاشم، وزیر مکتبی امور خارجه، جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان و استاندار جهادی و ساعی، دکتر مالک رحمتی در سانحه سقوط بالگرد، ملت ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار آذربایجان که میزبان ایشان بودند را پس از ساعت‌ها چشم‌انتظاری داغدار کرد.

خدمات جهادی رئیس‌جمهور فقید در دولت سیزدهم هرگز از لوح تاریخ و اذهان و قلوب ملت ایران، پاک نخواهد شد. ایشان مرد میدان بود و چقدر زیبا و بی‌ریا تا آخرین لحظه در سنگر خدمت مانده و زندگی را فدای عشق به میهن و ملت کردند. این ضایعه دردناک را خدمت مقام معظم رهبری و ملت ایران و مردم شریف آذربایجان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

این ضایعه اسفناک، داغی بر دل تمام مردم ایران و داغ بر دل مردم شهیدپرور و ولایی آذربایجان گذاشت. چرا که مردم تبریز و آذربایجان، پدر معنوی و جوانی فعال و شاید تکرارنشدنی را از دست دادند که مایه پویایی بدنه دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی و سبب آرامش و امنیت بودند.

هیچ کلمه‌ای یارای مرهم نهادن بر دل داغدار خانواده‌ها و دوستداران و ملت شریف ایران نبوده و امید است روح آن عزیزان خدوم و سفرکرده پس از سال‌ها خدمت صادقانه و بی‌ریا در حریم امن الهی، آسوده قرار بگیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار