پای سخنان فرزند شهید انرژی هسته ای ایران

خبرگزاری پانا: محسن شهریاری فرزند شهید شهریاری نخبه انرژی هسته‌ای جمهوری اسلامی از تلفیق درجات و مراتب اعتقادی، معنوی و علمی به عنوان ویژگی بارز شخصیت پدرش یاد می کند.

کد مطلب: ۹۹۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، محسن شهریاری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ارتباط شهید مجید شهریاری با جوانان و تأکید ایشان بر برقراری ارتباط دوسویه میان استاد و شاگرد اظهار داشت: ارتباط پدرم با جوانان به ویژه با دانشجویان نمونه ای از ارتباط خاص و نزدیكی بود به گونه‌ای كه دانشجویان نه تنها در زمینه های درس و بحث و فعالیت‌های علمی و پژوهشی، بلکه مشكلات و مسائل زندگی خود را نیز با پدرم مطرح می کردند.

وی ادامه داد: پدرم در دوران جوانی خود نیز با توجه ویژه به اعمال عبادی، نماز شب و شركت در جلسات تفسیر قرآن و استفاده از تفسیر قرآن آیت‌الله جوادی‌آملی داشته‌های خود را در حوزه امور دینی تقویت می‌كرد.

شهریاری با تأکید بر این دو ویژگی برتر شهید در حوزه موضوعی جوان، گفت: اصرار در برقراری ارتباط ویژه و نزدیک با خداوند و برقراری تعادل و تلفیق در زندگی علمی و زندگی دینی سبب شده بود که رسیدگی و ممارست در هیچ کدام از این امور موجب کمرنگ شدن دیگری در زندگی ایشان نشود.

وی افزود: به همین سبب ایشان در کنار انجام فعالیت های دینی و مذهبی، به رتبه های برتر علمی و دانشگاهی نیز دست یافته بود.

فرزند نخبه شهید شهریاری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه جوان توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی، اظهار داشت: فعالیت های قابل توجه و موثری به همت این موسسه با محوریت امور جوانان در حوزه های مختلف به انجام رسیده است که به طور قطع جوانان زیادی از فعالیت های این مجموعه که منتصب به نام مبارک امام رضا (ع) است، بهره مند می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار