دیدار وزیران کشور و اقتصاد با رییس جمهوری منتخب/گزارش از وضعیت اقتصادی کشور به روحانی

خبرگزاری پانا: وزیران کشور و اقتصاد با حضور در محل استقرار موقت دکتر ˝ حسن روحانی˝ رییس جمهوری منتخب ملت ایران با وی دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۹۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، " مصطفی محمد نجار" وزیر کشور امروز ( سه شنبه) به همراه معاونان خود با رییس جمهوری منتخب دیدار و گزارشی از وضعیت حوزه های تحت مدیریت خود به دکتر روحانی ارائه کرد.
وزیر کشور بعداز این دیدار گفت که برای عرض تبریک به دکتر روحانی برای انتخاب به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران و ارائه گزارش با ایشان دیدار کردیم.
وی برنامه گزارش دهی وزیران دولت دهم به رییس جمهوری منتخب در دوره انتقالی را ارزشمند خواند و گفت که وظیفه ما است با ارائه گزارش کمک کنیم تا دکتر روحانی بتدریج در جریان آخرین وضعیت کشور در زمینه های مختلف قرار گیرد.

" سید شمس الدین حسینی " وزیر امور اقتصادی و دارایی هم شامگاه دوشنبه با حضور در محل استقرار دکتر " حسن روحانی " رییس جمهوری منتخب ملت ایران دیدار کرد.
حسینی در این دیدار که معاونان وی نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور در زمینه های مختلف از جمله گمرک ، بورس ، مالیات، بانک ، بیمه و سرمایه گذاری ها داخلی و خارجی ارائه کرد.
وی همچنین انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و برای دولت یازدهم آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار