امام جمعه تفت: فتح قدس به زودی محقق می‌شود

یزد( پانا) - امام جمعه تفت گفت: طولی نخواهد کشید که به برکت خون سپهبد حاج قاسم سلیمانی هدف نهایی که فتح قدس بود تحقق می‌یابد.

کد مطلب: ۹۹۱۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه تفت: فتح قدس به زودی محقق می‌شود

حجت الاسلام سید محمد سرمه چشم در خطبه های این هفته نماز جمعه تفت ضمن عرض تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم گفت: به نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک می گویم که چنین افرادی در بین آنها حضور دارد.
وی با بیان اینکه خون این شهید بزرگترین تبلیغ برای برملاء کردن چهره حقیقی استکبار است ادامه داد: همان گونه خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته ای و شهدای موشکی سبب پیشرفت هایی شد، خون شهید سلیمانی هم سبب فتح قدس که هدف نهایی اوست می شود.
وی با اشاره به این سخن امام راحل که فرمود «بکشید ما را، ملت بیدارتر می شود »، گفت: از قطره قطره خون شهید سلیمانی، سلیمانی ها خواهد جوشید و استکبار را نابود می کند.
حجت الاسلام سرمه چشم با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: کسانی که راه خدا را پیمودند و بر پیمان خود در انتظار شهادت ماندند، عاقبت خیری در انتظار آنها خواهد بود.
وی تصریح کرد: همان طور که با شهادت شهدای صدر اسلام تاکنون خللی به اسلام وارد نشد؛ با شهادت سپهبد سلیمانی خللی به جمهوری اسلامی وارد نمی شود و رهروان او استوارتر راهش را ادامه می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار