امضای ۱۲ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بین استان اردبیل وشرکت‌های سرمایه‌گذاری معتبرکشور

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: ۱۲ تفاهم‌نامه برای سرمایه‌گذاری در این استان با شرکت‌های سرمایه‌گذاری مورد تایید ریاست‌جمهوری امضا شد.

کد مطلب: ۹۸۹۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
امضای ۱۲ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بین استان اردبیل وشرکت‌های سرمایه‌گذاری معتبرکشور

اکبربهنامجو در حاشیه جلسه با سرمایه‌گذاران و مدیران تعدادی از بانک‌ها که با حضور رییس دفتر رییس‌جمهوری در تهران برگزار شد، افزود: در این جلسه ۲۲ بانک کشور و ۱۲ شرکت سرمایه‌گذاری منتخب ریاست‌جمهوری حضور داشتند.
او با بیان اینکه در این جلسه شرکت‌ها و بانک‌های سرمایه‌گذار پرداخت هشت هزار میلیارد تومان تسهیلا ت سرمایه گذاری را در استان اردبیل تعهد کردند افزود:پیش‌بینی می‌شود این مقدار به ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
استاندار اردبیل بااشاره به اینکه این تفاهم‌نامه‌ها بین گروه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، صنعت ، کشاورزی و بهسازی روستایی منعقد شد گفت: در این جلسه گزارشی از ظرفیتهای سرمایه‌گذاری برای جذب اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان اردبیل ارائه شد.
به گفته بهنامجو، تلاش می‌شود جذب اعتبارات برای راه‌آهن، راه‌های مواصلاتی و چهارخطه کردن جاده‌ها ، بهداشت ودرمان، ساخت بیمارستان ها، پارک بانوان ، عمران شهری ، دانشگاه‌ها و حوزه فرهنگ و هنر را در بودجه‌های سفر اتی رئیس جمهور به استان اردبیل بگنجانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار