افتتاحیه چهار باب نمازخانه در مدارس زبرخان

پانا (زبرخان) - همزمان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی چهار نمازخانه در مدارس زبرخان که با مشارکت سازمان نوسازی مدارس استان و خیرین ساخته شده بود،افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۸۷۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه چهار باب نمازخانه در مدارس زبرخان

مدیر اداره آموزش و پرورش زبرخان در آیین افتتاحیه چهار نمازخانه در این منطقه گفت: بسیار خرسندیم که در هفته قرآن،عترت و نماز، افتتاح چهار نمازخانه در سطح منطقه زبرخان و همچنین تجلیل از ۲۲۰ برگزیده قرآنی را داریم.

سید مجتبی تاراش در توضیح ساخت این نمازخانه ها اصافه کرد: نمازخانه آموزشگاه شهید یادگار درود با مساحت ۱۴۴ مترمربع و بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان و نمازخانه فخری توان شهر خرو با مساحت ۸۰ متر مربع و بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان، نمازخانه توحید شهر قدمگاه با مساحت ۱۰۰ مترمربع و بالغ بر ۸۰ میلیون تومان و نمازخانه دبیرستان شبانه روزی شهید بهشتی شهر قدمگاه با مساحت ۵۰ مترمربع با هزینه ۶۰ میلیون تومان با مشارکت سازمان نوسازی مدارس استان خراسان رضوی و همکاری خیرین زبرخان ساخته شد.

وی خطاب به دانش آموزان افزود: دانش آموزان عزیز سعی کنید در زندگی خود واقف باشید و کارهای خیرماندگار انجام دهید و مطمئن باشید اگر این رویکرد را داشته باشید هم خیر دنیا و هم خیر آخرت به شما می رسد.

تاراش با اشاره به ادامه روند پروژهای مشارکتی خیرساز در این منطقه خاطرنشان کرد:همت خیرین و فرهنگیان زبرخان هنوز ادامه دارد و چندین نمازخانه دیگر در این منطقه در حال ساخت و بهره برداری می باشد و امیدواریم با این همت مردم خیراندیش زبرخان شاهد یک جامعه قرآنی در این بخش باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ وقف باید در بین مردم باید نهادینه شود و اگر این اتفاق بیفتد مطمئنا جامعه سالمی خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار