رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا:

یادگیری از طریق پژوهش پایایی و مانایی بیشتری دارد

همدان (پانا) - رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا در جشنواره دانش آموزان پژوهشگر استان مصداق بارز میل به پژوهش را انواع چراهایی بیان کرد که از کودکی از دیگران می پرسیم.

کد مطلب: ۹۸۶۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
یادگیری از طریق پژوهش پایایی و مانایی بیشتری دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمدرضا یوسف زاده اظهار کرد: مهم ترین نهادی که به چراهای بچه ها پاسخ می دهد، نهاد تعلیم و تربیت است.

او با بیان این که آموزش و پرورش از ۲ طریق پژوهش در آموزش و آموزش پژوهش محور می تواند به این مهم دست پیدا کند، تصریح کرد: معلم باید محقق باشد تا بتواند دانش آموز محقق تربیت کند.

رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره به این که پژوهش جزئی از دارایی های مادی و معنوی است، خاطرنشان کرد: یادگیری از طریق پژوهش پایایی و مانایی بیشتری دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار