در گفت‌وگو با پانا

علی موسوی: استراماچونی به استقلال هم برگردد جبران زمان از دست رفته سخت است

مگر تحریم فقط برای استقلال است؟

تهران (پانا) – مهاجم دهه 70 استقلال تهران معتقد است با توجه به مدت زمان دوری آندره‌آ استراماچونی از تمرینات استقلال، حتی در صورت بازگشت او جبران زمان از دست رفته سخت خواهد بود.

کد مطلب: ۹۸۶۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
علی موسوی: استراماچونی به استقلال هم برگردد جبران زمان از دست رفته سخت است

علی موسوی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت این روزهای استقلال و پیروزی این تیم مقابل تیم ته جدولی شاهین بوشهر گفت: « استقلال پس از رفتن استراماچونی شرایط خوبی ندارد. اگرچه بازیکنان مقابل شاهین به پیروزی پرگلی رسیدند اما ناهماهنگی آن‌ها به خاطر نبود سرمربی تیم بود. با این حال بازیکنان تلاش کردند و برای اینکه دل هواداران را شاد کنند با تمام توان بازی کردند و به پیروزی رسیدند اما برخی ناهماهنگی‌ها و ضعف تاکتیکی به دلیل نبود سرمربی است. »

وی ادامه داد: « استقلال از نظر نتیجه‌گیری شرایط خوبی دارد و هم اکنون در صدر جدول است اما با نبود مربی خیلی مسائل تحت تأثیر قرار می‌گیرد و باید زودتر فکری به حال آن کرد. مسائل مالی سرمربی تیم مشکل یکی دو روز نبود بلکه از مدت‌ها قبل استراماچونی هشدار داده بود اما آقایان جدی نگرفتند و در نهایت همه چیز به ضرر باشگاه و هواداران تمام شد. »

مهاجم دهه 70 استقلال ادامه داد: « مگر تحریم فقط برای تیم استقلال است؟ آقایان نمی‌دانستند شنبه و یکشنبه اروپا تعطیل است، با این حال امیدوارم طبق وعده‌ای که دادند صبح دوشنبه پول در حساب بنشیند و استراماچونی برگردد. استقلال در شرایط خوبی قرار ندارد، تیم نه سرپرست دارد و نه مدیرعامل و نه مربی. با این وضعیت چطور می‌تواند همچنان در صدر جدول بماند و برای قهرمانی تلاش کند. فعلاً استقلال در کورس قهرمانی است و باشگاه نباید به این راحتی این فرصت را از دست بدهد. »

وی با انتقاد از صحبت‌های پیشکسوتان مبنی بر بازگشت استراماچونی گفت: « کسانی که الآن به دنبال بازگرداندن استراماچونی هستند در روزهایی که او نسبت به شرایط موجود شکایت داشت کجا بودند؟ با این حال من معتقدم حتی اگر او برگردد جبران این زمان از دست رفته در شرایطی که استقلال در کورس قهرمانی است خیلی سخت خواهد بود. »

موسوی در پایان گفت: « مدیرعامل باشگاه استعفا کرد اما رفتن او در شرایط فعلی چه دردی از استقلال دوا می‌کند. فتحی زمانی که باید تصمیم می‌گرفت و امکانات لازم را برای تیم فراهم می‌کرد، باید می‌ایستاد. الآن تفاوتی نسبت به قبل ایجاد نشده و بدون او هم استقلال به تمریناتش ادامه می‌دهد. تغییر مدیرعامل در شرایطی که فوتبال ما درگیر مشکلات ریشه‌ای است، تأثیری ندارد. مدیرعامل جدید باید اقدامات جدیدی را انجام دهد وگرنه مشکلات همان‌طور که بودند باقی می‌مانند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار