افتتاح مرکز تولید میوه و سبزی خشک زنان کارآفرین ورامین

ورامین (پانا) - مرکز تولید میوه و سبزی خشک زنان کارآفرین عضو صندوق خرد زنان ورامین با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۸۶۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز تولید میوه و سبزی خشک زنان کارآفرین ورامین

در این برنامه احمد فدایی اردستانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین در در این رابطه اظهار داشت: این مرکز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال و در راستای ترویج فعالیت اقتصادی بانوان و حمایت از اعضای صندوق خرد زنان روستایی و عشایری در بخش جوادآباد ورامین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

اودر ادامه افزود: با بهره‌برداری از این مرکز، بانوان عضو صندوق خرد زنان می‌توانند محصولات غذایی از جمله سبزی و میوه خشک را تولید و به بازار مصرف عرضه کنند.

فدایی گفت: در حال حاضر بیست صندوق خرد زنان در مناطق روستایی بخش‌های مرکزی و جوادآباد ورامین مشغول به فعالیت است که بیش از ۷۵۰ نفر از بانوان در این صندوق‌ها عضو هستند.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین خاطر نشان کرد: صندوق اعتباری خرد زنان روستایی و عشایری، الگوی موفقی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و با هدف توانمندسازی زنان روستایی و فراهم کردن شرایط دسترسی آنها به منابع مالی که به ایجاد اشتغال و تولید درآمد در جوامع روستایی منجر می‌شود، راه اندازی شده است.

او تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای بانوان به ویژه روستائیان و عشایر شهرستان ورامین در تولید محصولات مختلف، تلاش می‌شود تا با حمایت‌های مدیرکل امور بانوان و خانواده، تسهیلات ویژه از صندوق کارآفرینی امید در اختیار این افراد قرار گیرد تا یکی از مهمترین اهداف دولت در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در مناطق روستایی محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار