همزمان با ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج):

جشن های بزرگ مهدوی در منطقه 6 شهرداری مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: شهردار منطقه 6 مشهد از برگزاری جشن‌های بزرگ نیمه شعبان، ‌همزمان با سالروز ولادت سراسر نور حضرت مهدی(عج)، در سطح منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط‌ عمومی منطقه 6 شهرداری مشهد، کوروش باوندی با بیان اینکه این جشن‌ها از 11 شعبان و به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) آغاز شده است و هم‌اکنون در حال برگزاری است اظهار داشت: اجرای نمایش، مولودی‌خوانی، مسابقه، سرود و سخنرانی از جمله برنامه‌های شاد و متنوعی است که در این جشن‌ها به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به اینکه جشن نیمه شعبان هر ساله باشکوه خاصی در منطقه 6 به اجرا در می‌آید تصریح کرد: این جشن‌ها امروز و فردا نیز بعد از نماز مغرب و عشا در شهرک شهید رجایی، انتهای امیرآباد، مدرسه ناصر خسرو واقع در بلوار شهید رستمی و همچنین بوستان رجا برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه 6 مشهد در ادامه نیمه شعبان را فرصت مغتنمی برای تفکر، تدبر و شناخت بهتر حضرت مهدی موعود (عج) دانست و افزود: این جشن‌ها با هدف تبیین سیره و اندیشه‌ ائمه اطهار(ع)، به ویژه تبیین فرهنگ انتظار برای اقشار مختلف جامعه از جمله نسل جوان، برگزار می‌شود.

باوندی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه 6 نیز همچون سایر مناطق شهر مشهد، با ارائه برنامه‌های متنوع و همچنین آذین‌بندی نقاط مختلف، به استقبال این عید بزرگ خواهد رفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار