دیدارمدیرعامل بنیاد علوی ورئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران

ورامین (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: غفلت مسئولان، روزنه نفوذ دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۹۷۴۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدارمدیرعامل بنیاد علوی ورئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در دیدار با محسن منصوری، مدیرعامل بنیاد علوی اظهار داشت: فعالیت در بنیاد علوی توفیق خدمت به محرومین کشور است که به فرموده امام راحل، صاحبان اصلی نظام می‌باشند.

او در ادامه افزود: امروز همه مسئولین از ظرفیت‌های موجود در جامعه به منظور رفع مشکلات مردم استفاده کرده و عزم و همت جهادی خود را برای گره‌گشایی از جامعه صرف کنند چرا که مهم‌ترین و نخستین وظیفه مسئولان، خدمت رسانی به مردم است.

او تصریح کرد: غفلت از وضعیت و خواسته‌های مردم، زمینه و روزنه را برای نفوذ دشمن ایجاد می‌کند، مردم مطالباتی دارند که مسئولان موظفند به آن‌ها پاسخ منطقی دهند.

حجت الاسلام محمودی تأکید کرد: مردمی که در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی در صف نخست دفاع از ارزش‌های نظام قرار دارند، شایسته بهترین خدمات هستند و مسئولان موظفند تا آنان را مواهب و دستاوردهای نظام برخوردار سازند.

او در ادامه با تجلیل از حضور پرشورو حماسی مردم در دفاع از ارزش‌های نظام در چهارم آذرماه امسال گفت: حضور مردم تهران در محکوم کردن آشوب‌گران، بار دیگر فتنه اشرار را خنثی کرد و بار دیگر بر حمایت همه جانبه مردم از دستاوردهای نظام صحه گذاشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، وراه کارهایی برای اشتغال زایی و اشتغال خانگی ارائه داد تا گرد فقر وبیکاری از شهرستان ورامین رخت بندد و کمرنگ تر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار