فرماندار شهرستان تفت:

اجرای دقیق قانون ازجمله وظایف مجریان انتخابات است

تفت(پانا)_فرماندار شهرستان تفت در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان گفت : آماده‌سازی زمینه برای حضور پور شور و حداکثری مردم در انتخابات و همچنین اجرای دقیق قانون ، ازجمله وظایف مجریان انتخابات است .

کد مطلب: ۹۷۲۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای دقیق قانون  ازجمله وظایف مجریان انتخابات است

"علیرضا نوکار" ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده جهت تمهید مقدمات برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: در سایه تعامل و هم‌افزایی شاهد برگزاری هرچه بهتر انتخابات در این شهرستان خواهیم بود.
فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری انتخابات تمهیدات لازم اندیشیده شده است و با توجه به آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از روز گذشته، تمام مقدمات کار صورت پذیرفته است و در همین راستا فرمانداری آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه را دارد.
وی با اشاره به اهمیت کار متصدیان انتخابات شهرستان آماده‌سازی زمینه برای حضور پور شور و حداکثری مردم در انتخابات و همچنین اجرای دقیق قانون را ازجمله وظایف مجریان انتخابات دانست.
نوکار در ادامه افزود: مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرایی تمام امکانات خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و شایسته نظام اسلامی در این شهرستان مهیا و به کار خواهند گرفت و در این راستا مسئولان انتخابات و کارشناسان این حوزه با تمام توان در حال فراهم کردن مقدمات لازم هستند.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان تفت بیان داشت: همه بسترهای لازم برای حضور مردم و مشارکت حداکثری آن‌ها در انتخابات باید مهیا شود چون دشمن به‌طور بی‌سابقه‌ای در حوزه‎های مختلف ازجمله تبلیغی، تحریمی و اقتصادی ورود کرده است و همه اهتمام خود را به کار گرفته تا مردم در فشار باشند.
وی در پایان با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات اظهار نمود: همه ما وظیفه‌داریم در کنار هم با همکاری و همدلی هرچه بیشتر بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و به‌دوراز حاشیه را آماده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار