معاون فرهنگی بسیج مستضعفین کشور

زبان هنر زبان دفاع از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب‌اسلامی است

یزد(پانا) - "سرتیپ عبدالرضا آزادی " در جشنواره سرود و تواشیح بسیجیان استان یزدگفت:زبان هنر زبان دفاع از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب‌اسلامی است و بسیج با همه قدرت قوت برای تحقق اهداف‌انقلابی و ماموریت خود از هیچ کوششی در این بخش دریغ نمی‌کند.

کد مطلب: ۹۷۲۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تهدید نرم دشمنان علیه انقلاب‌اسلامی و جوانان به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد زمینه مناسب ترویج ارزش‌های انقلابی و معنوی به عنوان یک مسئله مهم تاکید کرد.

او افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته پیش‌بینی می‌شود سالانه تعداد این گروه‌ها تا ۲ برابر افزایش یابد.

سرتیپ آزادی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه مهم فرهنگی و هنری در بین بسیجیان در سطح پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی در کشور وجود دارد و شناسایی و تقویت آن‌ها جزو اولویت‌های معاونت فرهنگی بسیج است.

این مسئول اظهار داشت: تشکیل گروه‌های سرود در پایگاه‌های مقاومت همواره موجب شناسایی و جذب جوانان است و برای تقویت آن‌ها تاکنون اقدام‌های خوبی صورت گرفته و این روند با قوت از سطح شهرستان‌ها، استان‌ها و ملی ادامه دارد.

او تصریح کرد: باید از ظرفیت بسیج و گروه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای انتقال مفاهیم دینی، انقلابی و ارزش‌های انسانی در بین مردم بخصوص نسل جوان بیش از گذشته با همکاری سایر مجموعه‌ها در کشور استفاده کرد.

سرتیپ آزادی هم‌اکنون یک هزار و ۲۰۰ گروه سرود در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمام استان‌ها بر اساس اهداف و برنامه‌های دینی و انقلابی و ماموریت‌های این نهاد فعالیت دارند.

عرصه فرهنگی و هنری راه انتقال فرهنگ ایمان، ایثار و شهادت

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین تصریح کرد: راه انتقال فرهنگ ایمان، ایثار، شهادت و بسیج به نسل جوان قطعا عرصه فرهنگی، هنری و ادبی و اجرای سرود و تواشیح است و باید برای گسترش آن بیش از گذشته اقدام کرد.

جشنواره استانی سرود و تواشیح بسیج استان یزد با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن دانشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد و در پایان گروه‌های برتر تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار