معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در زنجان:

باشگاه علمی و فرهنگی هنری دانشگاه و ساختمان تعالی فرهنگی در زنجان افتتاح شد

زنجان (پانا) - دکتر سیماسادات لاری و هیات همراه در ادامه برنامه‌های سفر یکروزه به استان زنجان؛ باشگاه علمی و فرهنگی هنری دانشگاه و ساختمان تعالی فرهنگی را افتتاح کرد.

کد مطلب: ۹۷۰۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه علمی و فرهنگی هنری دانشگاه و ساختمان تعالی فرهنگی در زنجان افتتاح شد

دکتر سیماسادات لاری و هیات همراه با استقبال دکتر پرویز قزلباش رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی زنجان وارد زنجان شد و باشگاه علمی و فرهنگی هنری دانشگاه و ساختمان تعالی فرهنگی را افتتاح کرد.
در ادامه این بازدید دکتر لاری با نمایندگان تشکل‌ها، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و شورای صنفی در سالن اجتماعات باشگاه علمی و فرهنگی هنری دانشگاه دیدار کرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در این دیدار ضمن قدردانی از برخورد معقول، مودبانه، ذهن منطقی و تحلیل‌گر نمایندگان تشکل‌ها، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و شورای صنفی و توجه ویژه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی زنجان؛ اظهار کرد: در شرایط موجود مورد مهمی که در دانشگاه علوم پزشکی زنجان مشاهده کردم ارتقاء سطح درمان و آموزش است .
وی افزود: متاسفانه در این دانشگاه هم مثل سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی بعد رفاهی رشد چندانی نکرده و علیرغم ساختمان و تجهیزات خوب، رشد متوازنی نداشته است.
دکتر لاری بر لزوم تقویت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تاکید و بیان داشت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نسبت به صندوق رفاه وزارت علوم، از ساختار قوی برخوردار نیست اما به دنبال راهکارهایی هستیم که در راستای تقویت این صندوق گام‌های مضاعفی برداریم.
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به دستاوردهای مثبت نشست با اعضای مجمع خیرین سلامت استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه زنجان ظرفیت و پتانسیل خوبی در حوزه خیرین دارد و طی نشستی که با خیرین استان داشتم، آنها جهت همکاری با ما جهت احداث خوابگاه دانشجویی ابراز تمایل کرده اند و امیدوارم با استفاده از این ظرفیت مردمی، بتوانیم گره‌ای از مشکلات دانشجویان در حوزه اسکان و خوابگاه باز کنیم.
دکتر لاری اظهار کرد: نهادهای دانشجویی در کانون‌های خیریه لازم است نسبت به ظرفیت‌های خوب خیرین در استان زنجان تبلیغ کنید. هرچند خیرین بیشتر تلاش دارند در مسیر طرح‌های درمانی قدم بردارند و روی موضوع پروژه‌های خوابگاهی کمتر علاقه نشان می‌دهند اما شما نمایندگان نهادهای دانشجویی بخصوص اعضای کانون‌های خیریه باید با ارائه مستندات مبنی بر عدم استاندارد بودن خوابگاه‌های دانشجویی و سلف سرویس، آنها را به سمت مشارکت و همکاری سوق دهید.
وی همچنین بر لزوم تقویت اردوهای جهادی در این استان اشاره و تاکید کرد: به شدت پیگیر تقویت موضوع اردوهای جهادی در استان زنجان هستیم چرا که اردوهای جهادی در روستاها و مناطق محروم، می‌تواند به محرومیت‌زدایی و توسعه بهداشت منطقه کمک کند. باید از طریق معاونت بهداشت دانشگاه و فراهم کردن بسترهای لازم، از دانشجویان جهادی دانشگاه حمایت‌های لازم را کرد.
دکتر سیما سادات لاری در ادامه به سوالات نمایندگان تشکل‌ها، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و شورای صنفی درخصوص خوابگاه‌ها، انجمن‌های علمی، وام تحصیلی، مسکن، ازدواج، نشریات، تجمیع دانشکده‌ها، مطالبات انجمن اسلامی و شیوه‌نامه انضباطی و ... پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار