رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

کیفیت بخشی و امر یاد دهی و یادگیری از مهم ترین بخش های آموزش می باشد

شبانکاره،بوشهر(پانا)_نشست بررسی کمی وکیفی آموزشی با حضور رئیس و معاون آموزشی آموزش وپرورش درمنطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۴۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت بخشی و امر یاد دهی و یادگیری از مهم ترین بخش های آموزش می باشد

نشست بررسی کمی وکیفی آموزشی با حضور رئیس و معاون آموزشی آموزش وپرورش، مدیران و معاونین محترم مدارس، دبیران و سرگروه های آموزشی در منطقه در سالن کنفرانس برگزارشد.

در این نشست در ابتدا رئیس آموزش وپرورش شبانکاره اظهار داشت: کیفیت بخشی و امر یاد دهی و یادگیری از مهم ترین بخش های آموزش در مدارس می باشد که با توجه ویژه به مراحل آموزش و ایجاد ارتباط موثر با دانش آموز این امر میسر می شود.

وی در ادامه افزود: هر معلمی بتواند با دانش آموز ارتباط برقرار کند می تواند در کارش موفق باشدو اولیا می توانند با ارتباط بیشتر با مدارس نقش مهمی در این امر داشته باشند.

هوشنگ عباسی تصریح کرد: مدارس می توانند با ایجاد مشاوره انگیزشی برای دانش آموزان انگیزه لازم را در وجود آنها در جهت امریادگیری بهتر ایجاد نمایند.

وی همچنین یادآور شد: آموزش وپرورش منطقه آمادگی دارد درجهت توانمند سازی همکاران فرهنگی از نظرات، ایده ها و راهکارهای شما حمایت کند و درهرزمان پذیرای راهکارهای شما برای کیفیت بخشی و ارتقای امرآموزش در منطقه هستیم.

سپس معاون آموزشی گفت : بهترین راه ارزیابی خود ارزیابی است و این ارزیابی اگر توسط خود نیروهای آموزشی صورت بگیرد نتیجه بهتری خواهد داشت.

محمد بحرینی فرد ابراز داشت: هدف از بررسی نتایج آماری هم اندیشی در این زمینه است تا بتوانیم به راهکارهایی در بحث آموزشی منطقه و ارتقای آن دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار