در گفتگو با پانا مطرح شد:

درخواست شورا برای توقف پروژه پیاده راه 17 شهریور/ این طرح توجیه فنی ندارد

خبرگزاری پانا: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: شورا با طرح پیاده راه خیابان 17 شهریور موافق نبود و در اردیبهشت ماه درخواست توقف آن را تا زمان ارائه مطالعات ترافیکی داده بود.

کد مطلب: ۹۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد

حمزه شکیب در گفتگو با خبرنگار پانا با اشاره به مشکلات ترافیکی ایجاد شده در خیابان 17 شهریور پس از اجرای طرح پیاده راه سازی این خیابان گفت: این پروژه از جمله پروژه هایی است که شهرداری سر خود آن را انجام داده و قاعدتا باید مصوبه آن را از شورا می گرفت و هماهنگیهای لازم با کمیسیونهای تخصصی انجام می شد.

وی ادامه داد: قرار بود گزارش توجیه این طرح در کمیسیون عمران مطرح شود که چنین نشد و شهرداری بر اساس تشخیص خود خانه هایی که برای انجام این طرح لازم بود را خرید تا خیابان را تعریض و برخی کوچه ها را از بن بست خارج کند.

شکیب با تاکید بر اینکه بر خلاف آنچه اعلام می شود این پیاده راه توجیه آئینی و مذهبی ندارد، گفت: مشخص نیست به چه دلیل بدون ارائه مطالعات ترافیکی و توجیهات فنی این طرح دنبال شده است.

وی اضافه کرد: تنها راه شورا تذکر دادن به این گونه موضوعات است که سه امروز این هفته تذکرات لازم در صحن شورا داده می شود تا مردم اینگونه تحت فشار قرار نگیرند.

شکیب با اشاره به نامه ای که کمیسیون عمران در تاریخ 24 اردیبهشت درخصوص بررسی طرح ساماندهی و ارتقاء کیفیت محور 17 شهریور به شهرداری داده بود، گفت: این طرح در 397 جلسه کمیسیون عمران در تاریخ 29 فروردین مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس آن درخواست توقف طرح تا زمان ارائه مطالعات ترافیکی شده بود.

به گفته رئیس کمیسیون عمران شورا، در این جلسه اعضاء به این نتیجه رسیده بودند که احداث پیاده راه ما بین میادین امام حسین(ع) و شهدا فاقد توجیه فنی است و تا اعلام نتیجه قطعی باید متوقف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار