رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران:

رقابت سالم مهم ترین موضوع در جذب است

پیربکران (پانا) - جلسه مدیران و مؤسسین مدارس و مراکز غیر دولتی در مرکز آموزشی رفاهی چمرود برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۱۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رقابت سالم مهم ترین موضوع در جذب است

رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در جلسه ویژه مدیران و مؤسسین مدارس و مراکز غیر دولتی بیان کرد: از این که مسیری را در عرصه های مختلف جهت دانش افزایی دانش آموزان منطقه انتخاب نمودید، از شما سپاسگزارم. در بخشی سرمایه گذاری کردید که کمک به آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان و دانش آموزان است. توجه و سزمایه گذاری شما ویژه است.

وی افزود: برای اجرای فعالیت، اجرای قوانین و مقررات الزامی است. ملاک کار ما بر اساس دستورالعمل ها و آئین نامه هایی است که به شما ابلاغ می شود و شما طبق آن مجوز دریافت کردید و فعالیت های آموزشی و پرورشی را اجرا می کنید. خارج از این 4 چوب مشکلات خاصی را برای خود و برای دانش آموزان می توانید اجرا کنید.

مجتبی سهرابی در زمینه جذب این مراکز گفت: رقابت خوبی را در منطقه اجرا کردید و در نظر داشته باشید رقابت سالم خیلی مهم است.هنوز علی رغم اخذ مجوزها، جذب خیلی از مراکز ضعیف بود و در اینجا می طلبد مشکل را تشخیص دهید چون هنر، جذب عالی شما است.ایجاد انگیزه، استفاده از مربیان توانمند و تبلیغ برای کار شما و جذب بالا خیلی مفید است.

وی در پایان درباره اهمیت کار شورای نظارت بیان داشت: شورای نظارت جهت نظارت بر کار کیفی شما است. پس ملاک و محور باید قوانین و مقررات باشد و لازم است مدیر و مؤسس نگاهی به قوانین و مقررات داشته باشند و آنها را خوب و شایسته اجرا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار