رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران:

بیشترین نقش را اولیا در موفقیت فرزندان داشتند

پیربکران(پانا) - جلسه اولیای دانش آموزان طرح پراکنده شاهد در مرکز مشاوره برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین نقش را اولیا در موفقیت فرزندان داشتند

مجتبی سهرابی، رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در جلسه اولیای دانش آموزان طرح پراکنده شاهد بیان کرد: افتخار داریم در خدمت افرادی هستین که در دوران 8 سال دفاع مقدس حافظ کشور بودند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش متولی امر آموزش و تربیت فرزندان شما است. در سال تحصیلی جاری چون تعداد فرزندان شاهد منطقه کم است به جای برگزاری کلاس های مجزا برای دانش آموزان طرح پراکنده شاهد، مدیران ما در مدارس رابطین اداره و فرزندان شما هستند. وظیفه ما این است که وضعیت فرزندان شما را رصد کنیم و بر عملکرد آنها نظارت داشته باشیم.

وی افزود: این جلسه مروری بر بعضی از مشکلات فرزندان در جامعه است. از این که همراه با ما در نظام تعلیم و تربیت هستید از شما تشکر می کنیم. امروز همراهی، همدلی و همسویی شما و فرزندان شما که آینده سازان جامعه هستند، باعث می شود آینده خوبی برای آنها رقم بخورد.

سهرابی ادامه داد: بارها در جلسات متعدد اشاره داشته ام که پشت سر هر دانش آموز موفق یک اولیای پیگیر است و بیشترین نقش را اولیا در موفقیت فرزندان داشتند. نظارت و پیگیری اولیا نقش بسیار ارزنده ای در موفقیت آنها داشته است.

وی در پایان به مراکزی از قبیل پژوهش سرای دانش آموزی، مرکز اختلالات حامی، کانون فرهنگی تربیتی و ... اشاره کرد و وجود این مراکز را زیر ساخت هایی در منطقه برای استفاده فرزندان آنها معرفی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار