جشن عاطفه ها درارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا) - آیین نمادین جشن عاطفه ها با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) ، آموزش و پرورش آذربایجان غربی با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) آذربایجان غربی و مسئولین استانی و شهرستانی در مدرسه نیلوفر ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه ها درارومیه برگزار شد

قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در آیین نمادین جشن عاطفه اظهار داشت : یکی از ویژگی های ذاتی انسان کمک به هم نوع بوده که باید این ویژگی را در خود پرورش دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برنامه هایی مثل عاطفه ها و نیکوکاری اقدام خوب و مهمی است که آموزش و پرورش با همکاری های مستمرش آن را بهانه ای برای آموزش به دانش آموزان انجام میدهد.

قاضی پور با اشاره به حس نو دوستی و فرهنگ کمک به هم نوع اظهار داشت : جشن عاطفه ها یک ابتکاری از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده که باید در مدارس پایه این عمل خداپسند نهادینه و آموزش داده شود و با تربیت این دانش آموزان آینده ای پر از مهر محبت در جامعه بسازیم.

وی افزود: انسانی که وقف می کند و می بخشد از بلایایی که ممکن است برایش اتفاق بیفتد دور می شود و همچنین شخص وقتی در این فرآیند شرکت می کند به یک حس خوب می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار