طی حکمی از سوی سرپرست مرکزحراست وزارت آموزش و پرورش:

رضا روستایی مدیر اداره حراست آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران شد

تهران (پانا) - مراسم معارفه مدیر اداره حراست آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور معاون پیشگیری و حفاظت فیزیکی مرکزحراست وزارت آموزش و پرورش ومدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن آیت ا... هاشمی رفسنجانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۲۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رضا روستایی مدیر اداره حراست آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران شد

در متن حکمی که از سوی جلال دلقندی سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش صادر شد، آمده :نظر به تعهد، تقوا، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در امر تعلیم و تربیت به عنوان مدیر اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم انتصاب درج شده: امید است با توکل به خداوند بزرگ و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و سیاستهای رئیس جمهور، با مشارکتها و همفکری فرهنگیان گرانقدر و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز نهادهای فرهنگی و اجتماعی در ارتقای کیفیت برنامه های آموزش و پرورش و تحقق اهداف متعالی آن، مؤفق و مؤید باشید.

این مراسم با حضور زارعی نژاد معاون حفاظت و اسناد مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش،موذنی رییس حوزه ریاست وزارت آموزش و پرورش و بیگی رئیس اداره طرح و برنامه حراست وزارت آموزش و پرورش،اعضای شورای معاونین اداره کل و مسئولین حراست مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار