همزمان با چهارمین روز از هفته دولت:

۳ واحد تولیدی، مونتاژ و بسته‌بندی در ماکو افتتاح شد

ارومیه(پانا)- بهره‌برداری از سه واحدتولیدی، مونتاژ و بسته بندی همزمان با چهارمین روز هفته دولت و با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، استاندار، فرماندار، امام جمعه و مسوولان شهرستانی در ماکو آغاز شد.

کد مطلب: ۹۵۰۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
۳ واحد تولیدی، مونتاژ و بسته‌بندی در ماکو افتتاح شد

دو طرح از این تعداد شامل واحدتولید و مونتاژ موتور آسانسور با میزان تولید سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه و فرآوری و بسته‌بندی کشمش با بسته‌بندی سالانه پنج هزار تن با حضور مدیرعامل و مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید

برای اجرای این دو طرح تولیدی توسط بخش خصوصی ۹۵ میلیارد ریال هزینه شده و همچنین با بهره‌برداری از آن‌ها برای ۴۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

سومین افتتاح روز چهارم هفته دولت امسال در ماکو واحد تولید روکش ورق‌های MDF با ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزائی برای ۶۰ نفر بود که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، استاندار آذربایجان غربی و هیات همراه وی افتتاح شد.

برای افتتاح این طرح‌های تولیدی و بسته‌بندی در مجموع ۲۹۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و برای ۱۰۵ نفر هم به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

ماکو یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است که با بیش از ۹۷ هزار نفر جمعیت در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار