رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی : کسب رتبه ۵ کشوردر جذب اعتبارات اشتغال روستایی توسط خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی از کسب رتبه پنج کشوری خراسان جنوبی در جذب اعتبارات اشتغال بخش روستائیان خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۹۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی : کسب رتبه ۵ کشوردر جذب اعتبارات اشتغال روستایی توسط خراسان جنوبی

الله‌نظر اسعدزاده در نخستین همایش «خراسان جنوبی در مسیر پیشرفت» اظهار داشت: وقتی مسئولان به صورت مستقیم با مردم ارتباط داشته باشند این نشان دهنده دیدگاه مثبت خدمت رسانی و وظیفه شرعی و انسانی است.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی تصریح کرد: خراسان جنوبی استانی محروم نیست و پتانسیل‌های قوی و ارزشمند و نیروهای انسانی کارآمد و پرتلاش دارد.

اسعدزاده با بیان اینکه سال گذشته دو فروشگاه برای محصولات تعاونی داشتیم گفت: خراسان جنوبی رتبه پنجم کشور را در جذب اعتبارات اشتغال بخش روستائیان دارد.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح «تعاون_روستا» با موفقیت در استان اجرا شده که سبب رونق اقتصاد روستائیان شده است گفت: باید محل دائمی برای فروش محصولات تعاونی‌ها و روستائیان در استان ایجاد شود.

او بیان کرد: مرزداران انسان‌های کم توقع و دیندار بوده و آن‌ها مانند حصار و برج هستند که اگر صدمه ببینند تمام مجموعه داخلی استان تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی شرکت مرزنشینان خراسان جنوبی عنوان کرد: با پیگیری استاندار خراسان جنوبی در چهار مرحله اخیر سود فروش سوخت مرزنشینان بیش از 700 هزار تومان در هر مرحله به هر خانواده مرزنشین واریز شده و این خود سبب جلوگیری از مهاجرت و امید به زندگی در روستاها شده است و امیدواریم این شعاع عواید سوخت مرزنشینان افزایش پیدا کند و جمعیت بیشتری از مرزنشینان تحت پوشش قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار