افتتاح نمایشگاه کاریکاتور با موضوع قاچاق کالا و ارز در پیشوا

فشافویه(پانا) - آثار کاریکاتور حسن نوروز نیا با موضوع قاچاق کالا و ارز در سالن مومنی شهرستان پیشوا به نمایش گذاشته شد.

کد مطلب: ۹۴۱۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه کاریکاتور با موضوع قاچاق کالا و ارز در پیشوا

سی اثر کاریکاتور با موضوع قاچاق کالا و ارز از حسن نوروزنیا در مجموعه فرهنگی شیخ جنید، سالن مرحوم مومنی شهرستان پیشوا به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، اداره صنعت،معدن و تجارت و انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان به نمایش عموم گذاشته شد.

در این افتتاحیه، جعفری معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برازش رئیس صنعت،معدن و تجارت، ضائفی رئیس امور مساجد، اسفندیار معاون خدمات شهری شهرداری و رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا و تعداد زیادی از هنرمندان حوزه تجسمی و علاقمندان حضور داشتند.

حسن نوروز نیا خالق این آثار هنری در سخنانی گفت: در حوزه فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی توسط مردم، باید تبلیغ و فعالیت شود و در این راستا، هنر تاثیر بسزایی خواهد داشت و به منظور نهادینه شدن این مهم تمامی اقشار باید دست در دست هم بدهند.

او افزود: برای استفاده از کالای ایرانی باید اعتماد سازی صورت پذیرد و تهیه کالای غیر ایرانی و استفاده از آن رفتار غیر حرفه ای تلقی شود و فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین مردم ترویج داده شود.

نوروزنیا عنوان کرد: منتظر نباشیم تا موضوع حمایت از تولیدات داخلی از سوی مسئولین انجام شود بلکه این مسئله بزرگ باید توسط خود مردم صورت گیرد و فرهنگ نادرست استفاده از لوازم و کالای خارجی کنار گذاشته شود تا چرخ تولید و صنعت کشور از حرکت نایستد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار