آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی خراسان رضوی

مشهد(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی ازآغاز فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه دانش آموزان در این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی خراسان رضوی

علی محمد یونسی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: تربیت اجتماعی دانش آموزان به عنوان محور فعالیت های سازمان دانش آموزی تعریف شده است، بنابر این تمام فعالیتهای این سازمان در راستای تقویت مهارت های اجتماعی دانش آموزان است.
وی افزود: با توجه به این اصل و البته رویکرد امروز دستگاه تعلیم و تربیت که تقویت مهارت آموزی دانش آموزان است، سازمان دانش آموزی هر ساله کلاسهای آموزش خبرنگاری و مجریگری را با حضور اساتید برتر در حوزه رسانه و صدا و سیما برگزار می کند.
وی گفت: دانش آموزان در این کلاس ها علاوه بر تقویت ارتباط و تعامل، سخنوری، فن بیان، پرسشگری و مطالبه‌گری می توانند مهارت هایی را کسب کنند و در آینده نیز در راستای فعالیتهای اجتماعی خود از آن بهره ببرند.
یونسی ادامه داد: دانش آموزان برتر این کلاسها در دوره خبرنگاری به عضویت افتخاری خبرگزاری پانا در می آیند، همچنین از دانش آموزان برتر دوره های مجریگری نیز در همایش ها و برنامه‌های مختلف این سازمان و حوزه های دیگر آموزش و پرورش به عنوان مجری استفاده می شود.
وی گفت: سازمان دانش آموزی در شهرستان‌ها، نواحی مشهد و مناطق نیز کلاس های مشابه را در تابستان و در طول سال تحصیلی برگزار می کند.
وی ادامه داد: آغاز فعالیت کلاس های تابستانی سازمان دانش آموزی شنبه ۱۵ تیر ماه است دوره خبرنگاری و مجری گری به مدت ۸ جلسه برای هر دوره برگزار می شود کلاس های دانش آموزان دختر در روزهای زوج کلاس های دانش آموزان پسر در روز های فرد در محل سازمان دانش آموزی استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار