محمودی شاه نشین خبر داد: استفاده صد درصدی از اعتبارات دولتی در جهت تجهیز بیمارستان یکصد و شصت تختخوابی تختخوابی شهرقدس

شهرقدس (پانا) - نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آینده ای نزدیک پروژه احداث درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان قدس پیش بینی شده که بیماران قبل از مراجعه به بیمارستان به این درمانگاه مراجعه کنند و در صورت لزوم به بیمارستان ارجاع شوند.

کد مطلب: ۹۲۴۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
محمودی شاه نشین خبر داد: استفاده صد درصدی از اعتبارات دولتی  در جهت تجهیز بیمارستان یکصد و شصت تختخوابی تختخوابی شهرقدس

محمد محمودی شاه نشین در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا به امروز چهل و هفت میلیارد تومان صورت وضعیت کار انجام شده و قرارداد ساخت بیمارستان سه مرحله است و هفت میلیارد تومان در مرحله اول برای اسکلت بنای ساختمان بیمارستان هزینه شد و مرحله دوم تجهیز بیمارستان است که حدود نود میلیارد تومان هزینه بر خواهد بود که تا سه ماه دیگر فرصت پیمانکار است.

او افزود: در پروژه احداث بیمارستان یکصد و شصت تختخوابی تختخوابی شهرستان قدس صد درصد از اعتبارات دولتی استفاده شده و این هزینه ها از محل اعتبارات، تملک دارایها، بودجه سنواتی و ارزش افزوده یک درصدی در اختیار وزارت بهداشت تامین شده است.

محمودی گفت: تمامی امکاناتی به روز و پیشرفته بیمارستانی در این پروژه در نظر گرفته شده که می توان به بخش دیالیز، بخش زنان و زایمان، بخش کودکان، بخش روانشناسی و بیماران بالینی با مجهز بودن به سیستم مدیریت هوشمند اشاره کرد.

او با اشاره به جذب نیروی انسانی این بیمارستان افزود: قطعا تامین نیروی انسانی از پزشکان بومی خواهد بود ولی در تامین متخصصین جراحی و بیهوشی از بیمارستان معین دانشگاه علوم پزشکی تهران بهره خواهیم برد و در مورد جذب نیروی پرسنل و پرستاران از طریق آزمون استخدامی جذب صورت خواهد گرفت که افراد بومی و نزدیک به شهرستان در اولویت قرار خواهند گرفت.

محمودی شاه نشین درباره مسائل رفاهی این بیمارستان تصریح کرد: امکانات رفاهی معمول برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران و همراهان ایشان در این بیمارستان در نظر گرفته شده ولی مالکان زمینهای اطراف نیز این فرصت را دارند که با احداث پارکینگ و ارائه امکانات رفاهی از این فرصت بهره گیرند.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار