حجت اشرف‌زاده: تک‌آهنگ‌ بیشتر شنیده می‌شود

تهران (پانا) - حجت اشرف‌زاده پس از اجرا در لاهیجان در شهرهای زرند، رفسنجان، شهر بابک و کرمان در ادامه در تهران روی صحنه می‌رود.

کد مطلب: ۹۲۳۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
حجت اشرف‌زاده: تک‌آهنگ‌ بیشتر شنیده می‌شود

به گزارش هنرآنلاین، حجت اشرف‌زاده خواننده، نوازنده و آهنگساز درباره تازه‌ترین برنامه‌های خود به هنرآنلاین توضیح داد: آخرین پروژه من اجرای تیتراژ سریال «از یادها رفته» بود که ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما پخش شد و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت.

خواننده آلبوم‌های «شرح پریشانی»، «ماه و ماهی»، «بیابان جنون» و «خاتون» ادامه داد: تور کنسرت‌های من از شمال ایران و از لاهیجان آغاز شد و 31 تیر در تالار شهرزاد روی صحنه رفتم. سپس سوم تیر در زرند سالن اداره کار روی صحنه خواهیم رفت. در ادامه چهارم تیر در سالن میثاق رفسنجان، پنجم تیر در سالن پیام هما شهر بابک و ششم تیر در سالن تلاش شهر کرمان اجرا خواهیم داشت و سپس برای اجرای کنسرت به تهران برمی‌گردیم.

اشرف‌زاده اضافه کرد: کنسرت تهران 14 تیر ساعت 18:30 در رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود. در این کنسرت منتخبی از قطعات جدید و خاطره‌انگیز را با همراهی ارکستر اجرا خواهیم کرد. این کنسرت قرار بود در یک سئانس برگزار شود، اما به دلیل استقبال هواداران برای یک سئانس دیگر در همان روز ساعت 21:30 تمدید شد.

این خواننده همچنین گفت: چندی پیش در فضای مجازی شایعه مرگ من پخش شده بود و باعث شد تماس‌های زیادی دریافت کنم. خوشبختانه در همان دقایق اولیه متوجه این موضوع شدیم و در صفحه خود اطلاع‌رسانی کردم.

این هنرمند در پایان گفت: این روزها انتشار تک‌قطعه را ترجیح می‌دهم، چرا که اعتقاد دارم تک‌قطعات بیشتر از آلبوم شنیده می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار