مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک اهواز خبر داد :

تنها رتبه نخست کشوری پرسش مهر استان خوزستان از آن فرهنگی ناحیه یک اهواز شد

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت : 4 رتبه از 7 رتبه برتر کشوری فراخوان پرسش مهر 97 استان خوزستان ، را فرهنگیان و دانش آموزان ناحیه یک اهواز کسب کردند .

کد مطلب: ۹۱۹۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تنها رتبه نخست کشوری پرسش مهر استان خوزستان از آن فرهنگی ناحیه یک اهواز شد

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه پرسش مهر ریاست محترم جمهور هرساله در نخستین روز از آغاز سال تحصیلی مطرح می گردد ، گفت : در نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سال تحصیلی جاری برگزار شد ، پرسش ریاست جمهوری در اولین روز مهرماه طرح، و دانش‌آموزان و معلمان در ۲۰ رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه کردند که آثار برگزیدگان مرحله منطقه و شهرستان به دبیرخانه‌های استانی ارسال و پس از ارزیابی در این مرحله، برترین‌ها به دبیرخانه کشوری تحویل می‌شود.


او با بیان اینکه دانش آموزان و فرهنگیان این ناحیه در مرحله استانی مسابقات پرسش مهر۴۵ مقام را از آن خود کرده بودند ، افزود : استان خوزستان 7 مقام کشوری پرسش مهر را به دست آورد که از این مجموع ، 4 مقام توسط دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه یک اهواز به دست آمد .


موسوی اصل با تاکید بر اینکه تنها رتبه نخست کشوری پرسش مهر استان خوزستان از آن فرهنگی ناحیه یک اهواز شد ، تصریح کرد : خانم فاطمه دهقانی از فرهنگیان هنرستان حضرت آمنه (س) ناحیه یک اهواز با فیلم داستانی "مسیر" موفق به کسب رتبه اول کشوری این فراخوان ملی شد .


او با تاکید بر اینکه دانش آموزان ناحیه یک اهواز با استقبال گسترده از این مسابقه آثار متعددی را تولید و ارسال کرده بودند ، افزود : خانم مبینا مددی دانش آموز دبیرستان از دبیرستان شاهد رضوان با فیلم کوتاه "من نمی توانم" موفق به کسب مقام سوم رشته فیلم کوتاه شد.


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تقدیر از معاونت پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه ، به جهت پیگیری روند مسابقات ، تصریح کرد : خانم ها فریبا موسوی و لیلا سیلاوی از فرهنگیان هنرستان کارودانش دارالفنون در بخش سرود همگانی/تلفیقی به صورت مشترک موفق به کسب رتبه سوم این دوره از رقابت های ملی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار