کسب رتبه های برتر دانش آموزان جمی در جشنواره خوارزمی

مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد: سه تیم دانش آموزی شهرستان جم اعزامی به مسابقات استانی، موفق به کسب رتبه های برتر پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی شدند.

کد مطلب: ۹۱۹۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه های برتر دانش آموزان جمی در جشنواره خوارزمی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه با تبریک این افتخار آفرینی، اظهار داشت: پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در استان بوشهر با کسب سه مقام دوم تیمی توسط دانش آموزان شهرستان جم برگزار گردید.

وی افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف تقویت فعالیت های علمی و عملی با محوریت فعالیت های آزمایشگاهی درس علوم تجربی دانش آموزان پایه هفتم برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش جم بیان کرد: پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی با محوریت مسابقات آزمایشگاهی با حضور 50 تیم دانش آموزی در شهرستان برگزار و 4 تیم برتر به مسابقات استانی راه یافت.

نیکخواه با اشاره به کسب مقام های برتر دانش آموزان جمی در استان بوشهر، گفت: امیر عباس آبسالان و امرحسین امیری از مدرسه مفید، زهرا نجفی و هانیه کمال شنبدی از مدرسه کوثر و آریا حکیمی و امیر مهدی فیروزی از مدرسه شهید باقری شهرستان جم در بین شهرستان ها و مناطق 18 گانه استان بوشهر موفق به کسب رتبه دوم شدند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به استعداد ها و ظرفیت های بسیار خوبی که شهرستان جم دارد هر ساله شاهد کسب افتخارات و موفقیت های بیشتر دانش آموزان در چنین جشنواره هایی خواهیم بود.

گفتنی است در این جشنواره ارشاد کوشکزاد از دبیران با سابقه علوم تجربی به عنوان سرگروه و هماهنگ کننده و صدیقه قاسمی دبیر علوم تجربی و عضو گروه آموزشی شهرستان، دانش آموزان را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار