استان اردبیل پایلوت گردشگری عشایری می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: برگزاری موفق نهمین دوره کوچ عشایر، یکی از اقدامات مهم در حوزه گردشگری بود که قابلیت‌های اردبیل را برای توسعه گردشگری عشایر برجسته کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
استان اردبیل پایلوت گردشگری عشایری می‌شود

ولی تیموری در دیدار معاون گردشگری استان اردبیل با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل درخصوص اجرای موفق نهمین دوره جشنواره کوچ عشایر با هزینه رد بسیار پایین و بهره‌برداری مطلوب گفت: جلب مشارت دستگاه‌های اجرایی و بویژه واگذاری اجرا به عشایر منطقه، الگوی خوبی برای سایر استان‌ها است.

او افزود:این اتفاق مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و معرفی سب زندگی تولید محور عشایر موثر است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: استان اردبیل به لحاظ پتانسیل خوبی که در حوزه گردشگری عشایر و بومگردی دارد به‌زودی به عنوان پایلوت گردشگری عشایری در کشور معرفی و میزبان جشنواره ملی گردشگری عشایری می‌شود.

تیموری با بیان اینکه مغان قطب عشایر شاهسون است، عنوان کرد: یکی از رویکرد‌های اساسی سازمان در حوزه گردشگری، توسعه گردشگری عشایر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار "رونق تولید" است.

او تصریح کرد: دستورالعمل جدیدی با همکاری نیروی انتظامی در حال تدوین است که با اجرای آن بسیاری از مشکلات مطرح شده از سوی خانواده‌ها مرتفع خواهد شد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور به احداث پل شیشه‌ای هیر نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات اداره کل اردبیل در خصوص پل‌ها و ایجاد قطب‌های جدید گردشگری که با توجه ویژه استاندار اردبیل در حال اقدام است؛ بسیار مهم و قابل تقدیر می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار