با همت خیر بومی

نوزدهمین کلنگ مدرسه خیر‌ساز شهرستان دیواندره در روستای مران سفلی زمین زده شد

دیواندره (پانا) - با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، جمعی از مسئولان و اهالی روستای مران سفلی شهرستان دیواندره و همچنین خانم دارابی، خیر این دبستان در حال احداث کلنگ دبستان یک کلاسه روستای مران سفلی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در زمینی به مساحت تقریبی 1000متر مربع زمین زده شد.

کد مطلب: ۹۱۶۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نوزدهمین کلنگ مدرسه خیر‌ساز شهرستان دیواندره در روستای مران سفلی زمین زده شد

عبدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره در این آئین ضمن تقدیر از این خیر نیک اندیش درباره احداث پروژه‌های خیرساز گفت: کار خیر فی نفسه بسیار ارزشمند است و حال اگر این کار خیر در زمینه تعلیم و تربیت باشد اهمیت و ارزش آن دو چندان است. چون تعلیم و تربیت زمینه ساز رشد همه کشور و فرزندان آن است؛ آنانی که باید فردای ایران اسلامی را بسازند و ادامه‌دهنده این راه باشند.

وی ادامه داد: آثار تعلیم و تربیت همواره ماندگار است؛ چون تعلیم و تربیت زیربنای جامعه برای توسعه و پیشرفت است؛ و اهمیت این موضوع بارها در قرآن کریم، احادیث و روایت های بزرگان دین به چشم می‌خورد.

عبدی در این مراسم با بیان اینکه باید تمام آحاد جامعه به خصوص مسئولین آستین همت را بالا بزنند و نهایت تلاش خود را در راستای ارتقای جامعه در تمامی ابعاد صرف نمایند اظهار داشت: این فعالیت‌های خیرخواهانه عامل پیشرفت و ترقی جامعه است. چون دولت هم نیازمند حمایت شدن از طریق اینگونه فعالیت‌هاست؛ لذا وجود این خیرین نیک‌اندیش به عنوان یار و حامی دولت و ملت همواره مورد نیاز است.

دبستان مران سفلی جزو مدارس تخریبی شهرستان دیواندره محسوب می‌شد که با تلاش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیواندره در جلب مشارکت‌های خیرین، فرایند احداث این دبستان یک کلاسه به حاجیه خانم طلیعه دارابی یکی از خیرین بومی شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در زمینی به مساحت 1000متر مربع واگذار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار