دیدار اعضای پیشتازان سازمان دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل (پانا) - اعضای پیشتازان سازمان دانش آموزی اردبیل به مناسب 21اردبیهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کردند .

کد مطلب: ۹۱۴۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای پیشتازان سازمان دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل

در این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل ضمن تبریک سالروز تشکیل این سازمان به اعضای سازمان در این استان و همه اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی، در زمینه نقش و فعالیت این تشکیلات گفت: سازمان دانش آموزی یک تشکیلات تربیتی - اجتماعی است تا دانش آموزان را برای فعالیت در عرصه های مختلف زندگی و پذیرش مسوولیت در آینده آماده کند .

احمد ناصری با اشاره به اینکه ظرفیت دانش آموزان برای شرکت در فعالیت های اجتماعی باید تقویت شود، گفت: دانش آموزان باید با سبک زندگی فردی و اجتماعی آشنا شده و آنها را در فعالیت های عملی تجربه کنند.

او با مهم دانستن نقش و تاثیر تشکیلات سازمان دانش آموزی در سا ختار تربیتی - اجتماعی جامعه گفت : سازمان دانش آموزی در داخل و خارج از مدرسه وظایف مهم و ارزنده ای را در راستای تربیت افرادی مسوولیت پذیر ، همدل ، همفکر و متعهد به ارزش ها ی انقلابی ، اسلامی و ایرانی را برعهده دارد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان مهمترین ماموریت سازمان دانش آموزی را تربیت اجتماعی دانش آموزان ذکر کرد و افزود: برای رسیدن به این مهم باید بیشترین سرمایه گذاری را برای نسل نوجوان و جوان داشته باشیم زیرا این گروه آینده ساز ایران اسلامی هستند .

در ادامه پرویز اصغری مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز گزارشی از فعالیتها و برنامه های سازمان دانش آموزی ارایه نمود.

دراین دیدار صمیمانه معاون پرورشی وفرهنگی ومشاور اجرایی مدیرکل آموزش وپرورش استان نیز حضورداشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار