معلمی مقدس ترین پدیده اجتماعی و فرهنگی کشور است

مشهد(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان، معلمی را مقدس ترین پدیده اجتماعی و فرهنگی کشور دانست.

کد مطلب: ۹۱۳۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمی مقدس ترین پدیده اجتماعی و فرهنگی کشور است

علی ابری اول معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان و دبیر ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم در این مراسم گفت: خواسته وزارت آموزش و پرورش این است که برای بزرگداشت مقام معلم از دستگاه ها و نهادهای خارج از آموزش و پرورش کمک گرفته شود و این بزرگداشت باید به نوعی باشد که موضوع گرامیداشت مقام معلم به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم نکوداشت هفته معلم به کمک سایر نهادها به این دلیل است که فقط مسئله معلم صرف نیست بلکه معلم مقدس ترین پدیده اجتماعی و فرهنگی کشور است و معلمان ادامه دهنده راه انبیاء و مرسلین محسوب می شوند و اگر از معلمان جامعه غافل شویم طبیعتا از دانش آموزان و جوانان کشور غافل گشته ایم.

ابری تصریح کرد: از بین معلمان خراسان رضوی یک هزار و ۴۲۷ نفر به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند و از بین آن ها ۹۶ نفر از بین نواحی، مناطق و شهرستان ها به مرحله بعدی راه یافتند و در نهایت از بین این عزیزان یک نفر به عنوان نماینده معلمان نمونه استان به وزارت آموزش و پرورش معرفی می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: اگر قرار است به سمتی برویم که جامعه برای معلم بزرگداشت برگزار کند حتما باید با سایر دستگاه ها هم افزایی، تعامل و مشارکت نزدیکی داشته باشیم و بدانیم که هفته معلم تمام می شود اما بزرگداشت مقام معلم هیچگاه تمام شدنی نیست و ما باید در تمام روزها و هفته ها مقام معلم را ارج بنهیم.
وی در پایان در مورد کمک آموزش و پرورش خراسان رضوی به سیل زدگان استان گلستان خاطرنشان کرد: فرهنگیان و دانش آموزان خراسان رضوی در جهت کمک به هموطنان سیل زده استان گلستان سنگ تمام گذاشتند و هدایا و کمک های فراوانی را به هموطنان عزیزمان اختصاص دادند و اکثر مراسم و برنامه های بزرگداشت مقام معلم در استان برگزار نشد و هزینه آن صرف کمک به دانش آموزان استان گلستان شد که این موضوع جای تقدیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار