فرماندار اسلامشهر: شهرستان اسلامشهردر زمینه اشتغال رتبه اول رادر استان تهران کسب کرد

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر درسمینار یک روزه نقش سرمایه انسانی در رونق تولید گفت: شهرستان اسلامشهر اکنون رتبه نخست ایجاد اشتغال در استان تهران را کسب کرده و این مهم نشان از تلاش و ممارست کارگران زحمتکش در سطح اسلامشهر است.

کد مطلب: ۹۱۲۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: شهرستان اسلامشهردر زمینه اشتغال رتبه اول رادر استان تهران کسب کرد

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارگر و گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: زحمات کارگران و تلاش‌های این قشر فرهیخته سبب شده تا شهرستان اسلامشهر به عنوان شهری در مدار تولید در کشور مطرح بوده و حرف‌های زیادی در عرصه صنعت برای گفتن داشته باشد.

او تصریح کرد: این شهرستان اکنون رتبه اول اشتغال در استان تهران را کسب کرده و این مهم نشان از تلاش و ممارست کارگران زحمتکش در سطح اسلامشهر است.

مرسلپور یادآور شد: ما میزبان همایشی در شهرستان اسلامشهر هستیم که در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و سیاست‌های دولت تدبیر و امید برگزار شده و در برگزاری آن به شکل کارگاهی کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان مسائل خود را مطرح کرده و این برنامه ها می تواند در صورت تحقق به عنوان الگویی در سطح استان تهران طرح ریزی و اجرا شود.

دراین مراسم از جمعی از کارآفرینان و صادر کنندگان نمونه شهرستان، کارگران نمونه شرکت ها و سازمان های مختلف و تعدادی از مسئولان شهرستان اسلامشهر که اقدامات موثری در جهت رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی داشتند، تجلیل بعمل آمد.

سمینار یک روزه نقش سرمایه انسانی در رونق تولید حضور شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، محسنی بندپی استاندار تهران، موسوی و وکیلی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر، حجت الاسلام طبائی امام جمعه احمدآباد مستوفی و جمعی از مدیران کل استانی، کارآفرینان، صاحبان صنایع و کارگران شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف در مرکز همایش‌های ملی و بین المللی امام رضا(ع) در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی منطقه احمدآباد مستوفی برگزار شد.

/خبرنگار: محیا فرهمندنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار