پیام تبریک رئیس مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان به مناسبت سالروز تاسیس سمپاد

تهران (پانا)‌ - رئیس مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان به مناسبت سالروز تأسیس سمپاد، خطاب به دانش‌آموزان مدارس سمپاد سراسر کشور پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۲۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان به مناسبت سالروز تاسیس سمپاد

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، متن پیام تبریک فاطمه مهاجرانی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

سلام علیکم

مجموعة سمپاد به لطف حق ­تعالی، سی و دو سال حضور مقتدرانه و افتخارآمیز در عرصة آموزش و پرورش فرزندان این مرز و بوم را پشت سرگذاشت و به حق در تمام این سال‌ها، شاهد موفقیّت سمپاد در تلاش برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای بزرگ سرمایه­‌های میهن اسلامی در تمامی حوزه­‌های علم و فناوری بوده­‌ایم که بهترین گواه آن، خبر مسرت‌بخش افتخارآفرینی­‌های پیاپی سمپادی­‌ها بوده ­که همواره مایة مباهات ایران و ایرانی و شادی دل­‌ها و ماندگاری لحظه‌‌های‌شان بوده است. آری، دستان پرتوان و عزم استوار فرزندان سمپاد، بارها حدیث پرافتخار پیروزی را سر داده و نوید فرداهایی بهتر و سازنده را به ارمغان آورده‌­اند و موجبات طراوت و سرسبزی روح سمپاد را فراهم نموده و شمیم شور و شعورشان فضای این­ کانون آموزشی و فرهنگی را آکنده ساخته است.

بی‌­تردید اندیشه‌­های روشن و سازندة فرزندان سمپاد، بیانگر لطف و عنایت الهی بر ملت بزرگ ایران و جهان بشریت بوده که رهاورد آن، بلوغ علمی و تجلی­ کمال خواهی و تعالی جویی انسان است. لذا فرصت مغتنمی است تا چهاردهم اردیبهشت ماه، مقارن با زاد روز سمپاد را به جامعة سمپادی­‌ها صمیمانه تبریک گفته و از ایزد سبحان، مزید توفیقات عزیزان در عشق و علاقة بیشتر به میهن و در راستای تجدید روحیة خدمت‌گزاری به کشور را خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار