اسامی پذیرفته شدگان آزمون سمپاد و مدارس نمونه دولتی در سایت آموزش و پرورش خراسان رضوی قرار گرفت

خبرگزاری پانا: رییس اداره پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعلام نتایج آزمون مشترك تیزهوشان و نمونه دولتی خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جلال صداقت با اعلام شرکت 65 هزار و 918 داوطلب در این آزمون اظهار کرد: 35 هزار و 43 نفر از این تعداد خواهان مدارس سمپاد و 30 هزار و 875 تن نیز در صدد قبولی مدارس نمونه بودند.

وی با اشاره به این كه از میان شركت كنندگان، 22 هزار و 887 نفر در مقطع راهنمایی و 12 هزار و 256 داوطلب در مقطع دبیرستان شركت داشتند، تصریح كرد: در بخش راهنمایی مدارس سمپاد، هزار و 475 دانش آموز و در بخش دبیرستان هزار و 253 دانش آموز به مراكز استعدادهای درخشان راه یافتند.

وی در خصوص علاقه مندان رشته ادبیات و علوم انسانی كه از سال گذشته در این مدارس تاسیس شده، گفت: در سال جاری استقبال دختران بیشتر و آزمون در مرحله تكمیل ظرفیت قرار داشته و نتایج نهایی اعلام می شود.

وی افزود: تعداد كلاسهای این رشته در مدارس سمپاد به 4 كلاس در استان ارتقا یافته است.

صداقت خاطر نشان ساخت: اولیا با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان در لینك ثبت نام تیزهوشان و نمونه وارد شده سپس با شناسه كد ملی و رمزشماره شناسنامه پدر می توانند به نتایج دست یابند.

رییس اداره پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این نتایج از طریق بخشنامه ای كه به مدارس ارسال خواهد شد؛ نیز قابل دسترسی است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار