فرماندارملارد: رونق تولید، نقشه راه مسئولین شهرستان درجهت حمایت از تولیدات داخلی باشد

ملارد(پانا) - نخستین جلسه رفع موانع تولید شهرستان ملارد با هدف تسهیل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی به ریاست فرماندار و جمعی از روسای دستگاه های اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۰۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارملارد: رونق تولید، نقشه راه مسئولین شهرستان درجهت حمایت از تولیدات داخلی باشد

توکلی کجانی گفت: در شرایط کنونی گره گشائی و حل مشکلات واحدهای تولیدی به نفع اقتصاد و اشتغال کشور و شهرستان است و این مهم در سایه تعامل و همدلی همه بخش ها حاصل خواهد شد.

او اظهار داشت: نام گذاری سال۹۸ بنام سال رونق تولید ازسوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید نقشه راه مسئولین شهرستان در حمایت از تولیدات داخلی باشد.

توکلی کجانی با بیان اینکه رونق تولید و ایجاد اشتغال به عنوان اولویت اول مسئولین نظام جمهوری اسلامی بویژه دولت تدبیر و امید تعیین شده ، افزود: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان برای روسای دستگاه‌ها، لازم الاجرا بوده و نباید در این زمینه، مغایرتی بین مصوبات موجود و انجام وظایف ذاتی این دستگاه ها، وجود داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد، قوانین حاکم بر سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و تولید را یکی از مهم ترین مشکلات و موانع تولید عنوان کرد و گفت: با وجود تصویب طرح‌های اشتغال زایی و رفع موانع تولید، بانک ها بر اساس ضوابط خود عمل می کنند و این باعث می شود تولیدکنندگان بخاطر پروسه طولانی از دریافت تسهیلات پشیمان شوند.

فرماندار ملارد تاکید کرد: برای مستثثی کردن شهرک صنعتی ملارداز قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتری در دستور کار مسئولین شهرستان قراردارد تا مشکلات تعدادی زیادی ازواحدهای فعال در این خصوص حل شود.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار