برگزاری همایش هرخانه یک کارخانه در ملارد

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در همایش هرخانه یک کارخانه درسالن شهید طحانی ملارد، بستر سازی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در راستای ارتقاء شایستگی های آنها را از جمله برنامه های آموزش و پرورش برشمرد.

کد مطلب: ۹۱۰۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش هرخانه یک کارخانه در ملارد

میررضا شفیع پور افزود: آموزش و پرورش درجهت رفع مشکلات مربوط به اشتغال، برنامه ریزی‌هایی برای آشنایی دانش آموزان با استعدادهای خود و هدایت آنان به سوی کارآفرینی و خوداشتغالی ترتیب داده است.

او با اشاره به اینکه همایش هرخانه یک کارخانه در همین راستا در پژوهشسراهای دانش آموزی برگزار می گردد، تاکید کرد: ایجاد خلاقیت در زمینه کارآفرینی، شناسایی استعدادهای کارآفرینی و حمایت از نوآوری و کارآفرینی از اهداف اصلی این همایش بود.

شفیع پور خاطر نشان کرد: با توجه به شعار امسال که رونق تولید نام گرفته، سعی بر آن شده تا روش‌های نوآورانه در تولید ،خدمات و نوآوری در بازاریابی و همچنین طرح‌های کارآفرینی مد نظر قرار گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: 418 نفر از دانش آموزان شهرستان های استان تهران با ارسال سیصد و هفتادطرح در این همایش شرکت کردند که هجده طرح منتخب مورد تجلیل قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار