میررضا شفیع پور: بزرگترین سرمایه هر ملت مغزهای متفکرآن هستند

اسلامشهر(پانا) - مراسم تجلیل ازبرگزیدگان رتبه های زیرهزارکنکورسراسری سال 97 آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،مدیر آموزش و پرورش و شورای معاونین در تالار باغ زندگی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
میررضا شفیع پور: بزرگترین سرمایه هر ملت مغزهای متفکرآن هستند

در این مراسم میر رضا شفیع پور، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درسخنانی اظهار کرد: امروزه دیگر نفت و سایر منابع طبیعی را نمی‌توان تنهاسرمایه برای ملت‌ها دانست و در واقع بزرگترین سرمایه هر ملت مغزهای متفکر آن هستند.

او در ادامه افزود: نخبگان واندیشمندان جهان را متحول می کنند و دیگران جهان را تفسیر خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه چهل سالگی انقلاب اسلامی اذعان داشتند، خاک ایران اسلامی یک درصد کل جهان، لیکن هفت درصد منابع کل جهان را در اختیار داریم و از لحاظ اقتصاد در رتبه بیستم جهان هستیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با تحول اساسی در مدیریت و بهره‌مندی از نیروهای تحصیلکرده جوان می‌توانیم آینده درخشانتری را برای ایران اسلامی بسازیم.

شفیع پور بیان کرد: امروز هویت ما که ریشه در تاریخ دارد در معرض تهدید است، اماهمگان می دانند، دین مبین اسلام و تشیع پیشرو ومردم ما عدالت خواه هستند و فرهنگ ایرانی هم صلح و مدارا را ترویج می کند.

او تهدید دوم را ناامیدکردن دشمنان جهت مردم و جوانان دانست و گفت: ما از بدترین مشکلات و سنگلاخ‌ها گذشتیم و اکنون هم می دانیم فشار تحریم ها مقطعی است و ابراز امیدواری کرد،در آینده نزدیک ایران به ابر اقتصاد جهانی تبدیل خواهد شد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار