برگزاری مراسم اختتامیه چهل و هشتمین دوره جشنواره فیلم رشددر اردبیل

اردبیل (پانا) - مراسم اختتامیه چهل و هشتمین دوره جشنواره فیلم در کانون فرهنگی، تربیتی پسرانه شهید رجایی ناحیه2 اردبیل برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۰۹۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم اختتامیه چهل و هشتمین دوره جشنواره فیلم رشددر اردبیل

در حاشیه این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: جشنواره فیلم‌های آموزشی و تربیتی رشد در کشور قدمتی 48 ساله درکشور دارد که هدف آن نزدیک کردن آموزش به زندگی عینی دانش آموزان است.

احمد ناصری با اشاره به اینکه مخاطبان این جشنواره تمامی دانش آموزان در سه مقطع ابتدایی ومتوسطه دوره اول و دوم هستند افزود: نمایش این آثار تاثیرات آموزشی و تربیتی بسیاری برای دانش آموزان به دنبال دارد.

احمدی مدیرآموزش وپرورش ناحیه نیز گفت : نقش فیلم­های آموزشی بعنوان یک رسانه مهم در انتقال پیام، تعمیق یادگیری، مشاهده مستقیم پدیده­های دور از دسترس و کمک به تحقق عدالت آموزشی بسیار مهم است.

معاون پژوهش و نیروی انسانی ناحیه 2 اردبیل نیز در این رابطه گفت: این جشنواره که از تاریخ24/1/98 لغایت 28/1/98 در سطح ناحیه به اجرا درآمده است، تعداد 73 مدرسه با 8600 نفر دانش­ آموز را به عنوان جامعه هدف تحت پوشش قرار داده است.

فریبا ابراهیمی افزود :در طی این برنامه از سه نفر از برگزیدگان فیلم رشد در استان به نام ­های مهدی صادقی­ راد با فیلم پویانمایی " قوری" از منطقه مشگین­ شهر و آقای ابراهیم طاهری با فیلم داستانی"رودخانه" از منطقه خورش­ رستم و خانم مریم جعفری حائز رتبه سوم کشوری در جشنواره تحلیل محتوای کتب درسی و 68 نفر از دانش ­آموزان منتخب جشنواره جابربن­ حیان تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار