هوای تهران پاک است

تهران (پانا) - شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که هوای امروز پایتخت در شرایط پاک قرار دارد و هوای مطلوب تا فردا ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۰۷۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
هوای تهران پاک است

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، طی برخی ساعات صبحگاه امروز (۲۴ فروردین) افزایش موقتی در غلظت آلاینده‌ها مشاهده می‌شود که عمدتا ناشی از ازدیاد حجم تردد خودروها در اولین روز کاری هفته است.

به تدریج همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز، بر سرعت باد افزوده می‌شود و برای برخی ساعات بعد ازظهر وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می‌رود.

وضع جوی تا فردا (۲۵ فروردین) کم و بیش ادامه دارد، برخی ساعات فردا به‌ویژه بعدازظهر همراه با افزایش میزان ابرناکی و افزایش سرعت وزش باد است که پراکندگی آلاینده‌ها و به تبع آن بهبود نسبی کیفیت هوا را به دنبال دارد.

بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، با وجود افزایش موقتی غلظت آلاینده‌ها در برخی ساعات امروز (۲۴ فروردین) ناپایداری‌های جوی حاکم سبب برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران می‌شود و انتظار می‌رود تا فردا (۲۵ فروردین) وضع کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت همچنان در شرایط مساعد قرار داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار