برگزاری اردوی طرح تکریم دانش آموزان مدارس روستایی مناطق محروم

اصفهان (پانا) - به همت اردوگاه کشوری شهید بهشتی و همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نزدیک به یک هزار دانش آموز روستایی مناطق محروم از 18 لغایت 22 فروردین ماه در اردوی طرح تکریم مشارکت نموده اند.

کد مطلب: ۹۰۶۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی طرح تکریم  دانش آموزان مدارس روستایی مناطق محروم

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم اختتامیه اردوی دختران که در سالن اجتماعات شهید آوینی اردوگاه کشوری شهید بهشتی برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از اینکه شما دانش آموزان در این اردو حضور یافته اید خداوند را شاکریم .
مهدی اسماعیلی با تشکر از ابتکار و برگزاری اردوی طرح تکریم توسط مدیریت و کارکنان اردوگاه کشوری شهید بهشتی خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: از دست دادن فرصت ها غصه آور است و یکی از بهترین فرصت ها ، دوران نوجوانی و دوران تحصیل می باشد که اگر به شکل مطلوب بهره برداری نشود ، احساس خسران و زیان آن در آینده انسان را مغموم خواهد کرد.
اسماعیلی افزود: یکی از راهکارهای بهتر استفاده کردن از فرصت ها ، برنامه ریزی برای ساعت های روزمره در زندگی می باشد و کسی در آینده سود خواهد نمود که در کنار سختی ها و مشکلات زندگی با برنامه ریزی، مسیر رشد آینده خود را هموار سازد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت : شما دانش آموزان مناطق محروم و روستایی باید بتوانید با درس خواندن در آینده ی زندگی خود و کشور تاثیر گذار باشد و آرزوی ما خوشبختی شما می باشد.
شایان ذکر است اردوی طرح تکریم با حضور 450 نفر از دانش آموزان دختر مناطق اردستان، دهاقان،امام زاده،، جرقویه علیا و جرقویه سفلی، نطنز، فریدن، فریدونشهر، باغبادران، مهردشت و خوانسار از 18 تا 20فروردین در اردوگاه کشوری شهید بهشتی همراه با برنامه های فرهنگی و بازدیدی برگزار و دانش آموزان پسر نیز به همین تعداد از تاریخ 20 تا 22 فروردین حضور خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار