بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از ستادهای اسکان مهاباد و پیرانشهر

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان و هیئت همراه وی با حضور در ستادهای اسکان فرهنگیان شهرستانهای مهاباد و پیرانشهر، وضعیت خدمت رسانی در این ستادها را بررسی کردند.

کد مطلب: ۹۰۳۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از ستادهای اسکان مهاباد و پیرانشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش استان با حضور در ستادهای اسکان فرهنگیان شهرستانهای مهاباد و پیرانشهر، وضعیت خدمت رسانی در این ستادها را بررسی کرد.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: تا پایان روز 5 فرودین ماه، 4هزار و 482 خانوار به میزان 41هزار و 132 نفر روز از ستادهای اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی در ایام نوروز استفاده کرده اند.

محمدی گفت: امسال هم 16 پایگاه شهرستانی با 85 مدرسه و 820 کلاس درس به همراه سه باشگاه فرهنگیان و خانه های معلم در سراسر استان برای این منظور تدارک دیده شده است.

وی اذعان کرد: شهرستان های ارومیه، مهاباد، ماکو و خوی همواره بیشترین میزان مسافران نوروزی را پذیرا می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازدید از ستاد اسکان شهرستان پیرانشهر خاطر نشان کرد: باید امکانات رفاهی با کیفیت برای مسافران فرهنگی شهرستان مرزی پیرانشهر بیش از پیش فراهم شود.

وی از اقدامات و خدمات تدارک دیده شده به مهمانان ابراز رضایتمندی کرد و از عوامل اجرایی این ستادها قدردانی کرد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی همچنین با تعدادی از میهمانان فرهنگی اسکان یافته در مدارس این شهرستانها گفت و گو کرد.

محمدی گفت: حسن برخورد و ایجاد شرایط مناسب رفاهی برای مهمانان فرهنگی باید اولویت کار ستادهای اسکان فرهنگیان باشد.

ایرج شجاعی فرماندار مهاباد نیز که مدیرکل آموزش و پرورش استان را در بازدید از مدارس مجری طرح اسکان نوروزی همراهی می کرد اظهار داشت: عملکرد آموزش و پرورش و ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان مهاباد مطلوب و شایسته تقدیر است.

کامبیز شاوله، مدیر آموزش و پرورش مهاباد نیز گفت: تا کنون در حدود 12 هزار نفر روز در قالب 1323 خانوار در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان مهاباد پذیرش شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار