750 کلاس در نوروز 98 برای پذیرش مسافران فرهنگی آماده شده است

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: استان اردبیل با تجهیز 750 کلاس در 92 آموزشگاه در 19 پایگاه پذیرش ، آماده استقبال از میهمانان نوروزی می باشد.

کد مطلب: ۹۰۲۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
750 کلاس در نوروز 98 برای پذیرش مسافران فرهنگی آماده شده است

احمد ناصری در گفت وگو با خبرنگارپانا اظهار داشت: علاوه بر این مراکز آموزشی و رفاهی معلمان، مراکز درمانی معلمان و نیز پایگاه و اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی سرعین برای اسکان مسافران نوروزی امسال استان اردبیل، آماده سازی و پیش بینی شده است.

او با اشاره به اخلاق مداری در پذیرش میهمانان نوروزی گفت: بدون شک برخورد خوب در مراکز اسکان و بخصوص در پذیرش میمانان نوروزی می تواند خاطرات خوبی را برای مهمانان فرهنگی ایجاد نماید .

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه امسال از 28 اسفند ماه آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستیم اظهار داشت: با تجهیز 750 کلاس درس (330کلاس گروه "ویژه"، 329 کلاس گروه "الف"و 91کلاس در گروه" ب") و با فعالیت 387 نفر از عوامل اجرایی، آمادگی لازم را برای پذیرش میهمانان فرهنگی از سراسر کشور را داریم .

ناصری همچنین اظهار داشت: استان اردبیل در نوروز و تابستان سال 97 با پذیرش بیش از 400 هزار نفر مسافر و گردشگر فرهنگی پس از خراسان رضوی در اسکان و نیز کیفیت خدمات رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار