رزمایش بزرگ انتظامی ،ترافیکی و خدمات سفر نوروزی در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت( پانا) - رزمایش بزرگ ترافیکی تسهیلات سفرهای نوروزی با مشارکت پلیس شرق استان تهران و دیگر نهادهای امنیتی،امدادی و خدماتی به میزبانی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۲۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش بزرگ انتظامی ،ترافیکی و خدمات سفر نوروزی در پاکدشت برگزار شد

عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران در حاشیه رزمایش بزرگ ترافیکی نوروزی که به میزبانی پاکدشت برگزار شد گفت: با توجه به قرارگرفتن پاکدشت در مسیر جاده بین المللی امام رضا(ع) و تردد مسافران نوروزی به سمت مشهد مقدس، رزمایش در این شهرستان برگزار شد.

اودر ادامه افزود: در این رزمایش همکاران بنده در پلیس انتظامی، پلیس راه و راهور، اداره راه، شهرداری‌ها، اورژانس وجمعیت هلال احمر سایر ادارات خدمات رسان برای خدمت به مردم شرکت داشتند.

او شعارامسال پلیس را نشاط بهاری، نظم و قانون مداری عنوان کرد و گفت: مردم در این ایام حتما تمهیدات لازم را برای مسافرت مد نظر قرار دهند و به توصیه‌های همکاران امدادرسان و خدمات رسان توجه کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران به افرادی که منازل خود را برای مسافرت ترک می کنند توصیه کرد مسائل خودحفاظتی را رعایت کنند واموال و اشیاء قیمتی خود را به صندوق امانات بسپارند و منازل خود را خالی از سکنه نکنند یا به همسایگان خود اطلاع دهند.

اوضمن هشدار به افرادی که امنیت مردم را در چهارشنبه آخر سال تهدید می کنند افزود:پلیس آمادگی لازم را دارد تا در کنار مردم حضور داشته و پیشگیری لازم را برای جلوگیری از خطراتی که جان مردم را به مخاطره می اندازد داشته باشند و همچنین کسانی که در ردیف اخلالگران نظم و امنیت در جامعه هستند و جان مردم را تهدید می کنند تا پایان تعطیلات مهمان نیروی انتظامی خواهند بود.

ناظری ضمن اشاره به آغاز دور نخست سفرهای نوروزی گفت: بازرسی مقطعی در سطح شهرستان در حوزه جرائم قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا و مواردی از این دست به صورت تخصصی خواهیم داشت تا در این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی امنیت برقرارشود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: برای هر شیفت نوروزی تعداد زیادی نیرو سازماندهی شده‌اند و تلاش داریم برای کنترل ترافیک از تمام قوای امنیتی و خدمات رسان استفاده کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار