مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: شاهراه توسعه کشور از مسیر آموزش و پرورش عبور می‌کند

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش در همایش تجلیل از سفیران تربیت ویژه سالگرد نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در تالار فانوس شهر اسلامشهر اظهار کرد : عملکرد عالی مجموعه مربیان پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش با توجه به برخی ناملایمات باعث عزتمندی است.

کد مطلب: ۸۹۹۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: شاهراه توسعه کشور از مسیر آموزش و پرورش عبور می‌کند

حسینعلی بنار در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی وشهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: وضعیت نهاد مقدس امور تربیتی یادگار شهیدان رجایی و باهنر در دهه شصت و دوران دفاع مقدس به همراه بمباران تبلیغاتی دشمنان در درون سیستم آموزش و پرورش با شرایط امروز کاملا متفاوت است.

او در ادامه افزود: پس از گذشت سالیان متمادی آموزش و پرورش دارای سند تحول بنیادین شد و مقصد دستگاه تعلیم و تربیت نیزباید ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در راستای توجه خاص به دانش آموزان باشد.

او تصریح کرد: به اعتقاد همه افراد درون حاکمیت شاهراه توسعه کشور از مسیر آموزش و پرورش عبور می کند و خرج کردن در این حوزه سرمایه گذاری است و اگر خود را باور داشته باشیم در تمامی صحنه‌ها می توانیم تحول آفرین باشیم.

بنار تاکید کرد: معلمین به عنوان گروه مرجع در میان سایر گروه‌ها از جمله، پزشکان، مهندسین و...علیرغم تنزل منزلت دارای کد محل اعتبارو معتمد اول مردم هستند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خاطر نشان کرد: ما امروز نسلی را داریم که از همه امکانات و مواهب طبیعی برخوردار هستند ومی‌بایست نگاه جدیدبه مطالبات دانش آموزان داشته باشیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در عرصه تربیت به متولیان آزادی عمل ندادیم و همیشه مجموعه آماده را دادیم و مربی را ملزم کردیم از ابتدا تا انتهای سال تحصیلی آن را اجرا کنند.

بنار اظهار کرد: تنها پرداختن به مسائل تربیتی و عقیدتی مشکلات مارا حل نخواهد کرد و در کنار آن با توانمندی‌های مربیان و در نظر گرفتن شرایط محیط تعلیم و تربیت باید اطلاعات و نرم افزارهای مابه روز شودودر کنار همه اینها به تربیت سیاسی واجتماعی و...فرزندان خود نیز بپردازیم .

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار