معاون اقتصادی استاندار کردستان: تامین و توزیع مناسب کالاهای اساسی در آستانە عید ضروری است

سنندج(پانا)-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان بر ضرورت تامین و توزیع مناسب کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ایام نزدیک به عید تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۹۸۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون اقتصادی استاندار کردستان: تامین و توزیع مناسب کالاهای اساسی در آستانە عید ضروری است

حسین فیروزی معاون امور اقتصادی استاندار کردستان در نوزدهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان کردستان با بیان این مطلب گفت: تامین کالاهای اساسی در آستانه عید و تا اواخر فروردین ماه باید جدی تر از گذشته باشد.
وی افزود: کالاهای اساسی تامین شده حتما باید در مناطق محروم و ضعیف تر از لحاظ اقتصادی و در جامعه هدف توزیع شود.
فیروزی در ادامه سخنان خود از کمبود نظارت ها در بازار انتقاد کرد و اظهار داشت: عدد و رقم های دریافتی از بازار نشان می دهد که میزان نظارت ها در بازار کافی نبوده و باید این نظارت ها جدی تر شود.
معاون اقتصادی استاندار کردستان به تورم نقطه به نقطه در استان و پرداختی بیشتر مردم برای کالا و خدمات یکسان به نسبت کشور اشاره کرد و گفت: میزان درآمد مردم کردستان به نسبت میانگین کشوری بسیار پایین تر است و لازم است اصناف و بازاریان در این خصوص حساسیت بیشتری به خرج دهند، چرا که عادلانه نیست مردم استان به نسبت دیگر استان ها هزینه بیشتری برای برخی کالاها پرداخت کنند.
فیروزی تاکید کرد: مردم استان خواستار افزایش نظارت ها هستند و می خواهند بازار به نحوی باشد که که قیمت کالاها تفاوت چندانی با دیگر نقاط کشور نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار