اتصال بلوار ۱۵ خرداد به شهرک جهاد با تکمیل بلوار شهید روحانی

قم (پانا) - شهردار منطقه یک قم از اتصال بلوار ۱۵ خرداد به شهرک جهاد با تکمیل بلوار شهید روحانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۸۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اتصال بلوار ۱۵ خرداد به شهرک جهاد با تکمیل بلوار شهید روحانی

احمد ترکمن در خصوص برنامه‌ها و پروژه‌های اجرا شده در طول سال ۹۷ تصریح کرد: بودجه ابلاغ شده به شهرداری منطقه یک قم در سال ۹۷ مبلغ ۱۷۸ میلیارد تومان برای ۹۹ پروژه بوده است.

ترکمن از اختصاص یافتن بخش بسیاری از بودجه امسال منطقه یک به تملکات پروژه‌ها خبر داد و اظهار ‌کرد: از این تملکات می‌توان به فاز سه و قسمت هایی از فاز دو بلوار شهید روحانی، فاز پنج بلوار عماریاسر، تملک بلوار سجادیه، اطراف بقعه امامزاده چهل‌اختران، فضای سبز اطراف مساجد منطقه یک و همینطور پروژه بهسازی محله دروازه ری اشاره ‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه منطقه یک یکی از مناطق هسته مرکزی شهر قم است که بخش زیادی از بافت قدیمی شهر نیز در آن واقع شده است تصریح کرد: به همین خاطر تراکم بافت در این منطقه بسیار زیاد بوده و در اجرای پروژه‌های عمرانی کار شهرداری برای تملکات بسیار مشکل‌تر است و به همین نسبت زمان و هزینه بیشتری نیز برای اجرای پروژه‌ها نیاز است.

شهردار منطقه یک قم در مورد پروژه قطعه اول فاز سه بلوار شهید روحانی که متصل به ۱۵ خرداد می‌شود گفت: موانع این پروژه ۶ مغازه و یک پست برق است که اگر این موانع برطرف شود، مسیر تا شهرک جهاد باز ‌می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار