برگزاری مانور بزرگ تشکیلاتی سپاس مربی در ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری مانور بزرگ تشکیلاتی سپاس مربی در سالن فاطمه زهرا(س) با حضور معاون وزیر و مدیرکل اداره آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۶۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور بزرگ تشکیلاتی سپاس مربی در ناحیه یک ری

رحمت‌اله قاسمی‌پور با اعلام این خبر گفت: این برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت تربیت اسلامی و امور تربیتی و با شرکت بیش از 1000 دانش‌آموز دختر و 200 مربی تشکیلاتی از مدارس منطقه در روز هفتم اسفندماه برگزار خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان و نقش ارزنده آنان در ساختن جامعه‌ای موفق، اظهار کرد: در این همایش که شامل اجرای سرود هماهنگ، آیین بله‌خوانی و اجرای مانور تشکیلاتی است از مقام والای معلم تجلیل بعمل خواهدآمد.

قاسمی‌پور با بیان این مطلب که احترام، مسئولیت‌پذیری، ایثار، مشارکت و همدلی از طریق کتب درسی نمی‌تواند به دانش‌آموزان منتقل شود و نیاز به فعالیت‌های گروهی دارد، گفت: امروزه نوجوانان و جوانان ما فاقد برخی مهارت‌های ضروری هستند و با فعالیت تشکیلات دانش آموزی می توان این مهارت‌ها را تجربه کرده و بیاموزند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری ابراز امیدواری کرد: دانش‌آموزان تشکیلاتی منطقه بتوانند با حضور فعال خود این برنامه را به نحو احسن اجرا و توانمندی‌های تشکیلاتی خود را به نمایش بگذارند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار